Megújult weboldalaink Hűtés, fűtés szellőztetés, illetve szellőztető rendszerek témakörében a linkre kattintva érhetőek el.
Aktuális ajánlatainkért keresse hfsz.hu weboldalunkat!
A termékkínálat itt tekinthető meg
Garancia, szavatosság:
A vásárló jogait a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a 51/2003. (IX.22.) Kormány rendelet, a szavatossági és jótállási igények intézést, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet szabályozza.
Garanciával kapcsolatos kérdések:
Termékeinkre a honlapon feltüntetett idejű jótállást (garanciát) vállalunk.
A garanciális időtartam alatt vállaljuk a hibás termék cseréjét vagy kijavítását a berendezések garanciális ügyintézése pontban leírtak szerint.
Cserére csak abban az esetben van lehetőség, ha a termék kijavítása nem lehetséges.
Abban az esetben, ha a vásárlónak a klíma berendezése zajszintje nem felel meg, de az méréssel alátámasztva – az elfogadott (EUROVENT által meghatározott) mérési távolságból, - nem haladja meg a készülékhez tartozó műszaki specifikációban megadott értéket, úgy az hibának nem tekinthető.
Amennyiben kijavítás és csere nem lehetséges, módunkban áll egy helyettesítő termék felkínálása, amennyiben a vásárló ezt nem fogadja el, a megvásárolt termék vételárát visszatérítjük.
Berendezések garanciális ügyintézése:
A garanciális ügyintézés a berendezések esetében kétféleképpen történhet:
- az általunk értékesített, felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén a hibát cégünk felé - e-mailen, telefonon, vagy a szerviz bejelentő
formanyomtatvány kitöltésével -kell jelezni. Ezt követően a telepítést végző szakembereink egy helyszíni kiszállás keretében megkeresik a hiba okát.
Amennyiben a javításhoz szükséges eszközök és alkatrészek rendelkezésre állnak, úgy a helyszínen azonnal elhárítják a hibát. Ha erre adott időpontban nincs
lehetőség, egy egyeztetett, későbbi alkalommal oldják meg a hiba kijavítását.
-az általunk értékesített, de más cég által felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása estén, először a készülék telepítését végző szerelőt kell értesíteni, aki kiszállás után megállapítja, hogy elhárítható-e a hiba, illetve, az saját szerelési hibájából adódott-e. Amennyiben nem szerelési -, illetve telepítési hibáról van szó, úgy a telepítő jelentkezését várjuk, hogy pontos leírást kapjunk a hibajelenségről, melynek tudatában megkezdjük a készülék kijavítását, illetve a javításhoz esetleg szükséges alkatrészek beszerzését.
A garancia érvényét veszti abban az esetben, amennyiben a készüléket nem „jogosítvánnyal” rendelkező klímaszerelő szakember telepíti.
A berendezések garanciája a beüzemelés napján lép életbe, de tekintettel arra, hogy a készülékek állásukban is romolhatnak, a vásárlást követő 31.napon megkezdődik a garanciális idő.
Mivel a vásárló a jótállási igényét csak a kitöltött jótállási jeggyel és a szükséges karbantartások elvégzését igazoló dokumentumokkal (karbantartások gyakorisága gyártónként váltózó, évi 1-2 alkalom), és a vásárlást igazoló számlával érvényesítheti, ezért felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra: követelje megaz említett dokumentumok pontos kitöltését – a jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a garancia elvesztését vonja maga után.
-Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem azonosítható, úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető,
-szabálytalanul kiállított jótállási jegy alapján érvényesített igények kielégítése az üzembe helyezőt terheli,
-kezelési útmutatótól eltérő használat miatt, (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be) bekövetkezett hibáért jótállást nem vállalunk (kültéri egység levegő ellátásának gátlása, túltöltés, szennyezettség,…stb).
-Az ilyen okból meghibásodott készülék javítási költsége, a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Amennyiben hibajelentést kezdeményez a használó, és a
Mobil: +36-20-380-44-16-es
Email: info@klima-pest.hu